thetillie

History will know who we are!

Kategori: Tillie

Frust å suck!! Ibland önskar jag seriöst att jag inte kunde prata.. Idiotiska skit sak att kunna göra ibland^^

Men nu ska jag åka över till min Fru och kolla på film å tjöta skit. Helt seriöst kommer jag bli den bästa humm vad vi nu ska kalla mig... låtsas moster? EVER!Har redan planer för den ungen! Får hoppas ni ska få en bäbis till i framtiden så våra ungar kan bli bästa vänner, som våra första skulle bli ju! Men neeej jag har inga som helst planer på att skaffa någon mini Tillie än på några år. Men jag ser framemot en mini Malin!

Ja men idag har jag inte gjort mycke, eller jag städade köket. sen gjorde jag mat så det ser ut som fan emd disken nu iaf. Onödigt å städa typ. Soffbordet är fullt med hälften av mina örhängen^^

Men nu ska jag pysa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: