thetillie

Now you're in and you can't get out

Kategori: Tillie

Tjena tjena! Nja jag har la inte glömmt bort bloggen, Men när jag har varit hemma nu de senaste har jag haft annat för mig. Och jag har varit sjuk. Så har inte haft mycket för mig heller. Som ni fick veta va jag på Akuten i fredags. Men det va inget farligt, bara lite astma. Vilket jag viste men behövde lite extra tabletter. =) Så är på bättrings vägar nu.

I lördags var det lite halloween fest hos Stefan. Det blev aldrig något super duper mega fest, men trelivg. vilket passade bra eftersom jag ändå itne va frisk nog att go all the way så att säga:P haha. Det va länge sen en fest va så intressant och att det hände en del utan att det egentligen gjorde de:P Haha inte för att någon kanske förstår. Men ändå.

I går så blev det donken till frulle sen hängde vi i min soffa, Stefan Erik å jag. 21.15 kollade jag och älsklingen på Jackass 3D. Hahah så jävla bra! Lätt värd att se på Bio och i 3D fast det va lite väl mycket ibland^^

Idag så blev det la lite för lång ligga å dra sig i sängen, men fick kommit iväg nästan i tid och hämtade hem Videon och banden, nu ska vi bara fixa en sladd och skicka över allt till datorn. Sen fick jag handlat å tankat bilen. Även fixat lite spolarvätska som va helt slut.

Sen har jag inte gjort mycket mer, försök plugga ska ju göra provet om typ två veckor.. :O Känns just nu som om jag aldrig kommer klara de! Men om jag ska lita på lärare så borde de blir VG för de har jag fått på alla uppgifterna... Men då har jag ju haft både böcker och internett och syster till hjälp. Men tror jag borde klara ett G iaf. Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: