thetillie

FOR THE HORDE!

Kategori: Tillie

Jag kan lika gärna säga uppkontakten med yttervärlden och köpa hem massa redbull å annan nörd dricka. sluta tvätta håret och mig själv. och ja helt enkelt sitta här hemma i mina mysbyxor å bara vara den nörd jag har blivit. Jag har blivit mer och mer inbiten i de här enormt stora spelet. Jag kan nästan lova att alla har hört talas om det. Det är väl ett av världens största spel. Ett spel jag länge tyckte verka vara extremt löjligt och töntigt.. springa runt å fjanta sig med en liten fantasigubbe som såg ut som en jäkla kossa eller en liten gubbe som casta saker. Där de små gubbarna rider runt på en robotstruts och kossan på en riktigt stuts..? Där du väljer om du ska vara "god" eller "ond"

Ett spel som många föräldrar har fixat ett typ av lås så inte deras ungar blir helt genom beroende. Där man blir upphetsad av att du har critat allt högre ju högre lvl du kommer...

JAg har blivit en inbiten mage.. Nu med eget konto.. Nu kan jag sitta och spela precis när jag vill. Jag är på väg in i den värld jag bara hört finns, men nu vet. Jag är som sagt en inbiten Mage och kommer troligen spela min Blood Elf Mage tills jag dör. Jag som ibörjan vägrade spela Horde. Bytte igår kväll ut min Gnome Mage till en Blood Elf Mage... Men jag är redan förälskad i min nya Tillé. haha DEt går som hundan att levla upp nu när jag får hjälp oh gör allt till sammans med min pojkvänn. Som jag även skyller på för att jag blev inbiten..



Jag har blivit en äkta WoW spelare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: