thetillie

20 Oktober 2010

Kategori: Tillie

Tjena tjena.

Allt bra?
Igår hade jag nog en av de sämsta dagarna på väldigt länge, inte mycket som gick rätt. Tur min älskling alltid lyckas få mig på bra humör. Som jag har sagt innan.:P
Jag träffade iaf Malin, Linus och Carro på stan för en fika. Sen drog jag å solade och handla lite. Sen käkade Stefan och jag tacogratäng som jag hade köpt från affären... den som går på reklamen.. Asså den gick ju å trycka ner. men Potatis ska man aldrig frysa om det inte är Pomes^^ Så den ska jag aldrig mer köpa^^

Pluggat hela dan idag iaf. Inte mycket mer. Har ont i huvudet så ska nog glo lite på tv eller en film å sen lägga mig. Bunny kommer hit för å sova sen så får se om jag orkar hålla mig vaken eller inte^^ Det bästa med att han har nykel är att han kan komma å gå som han vill utan att jag behöver tänka på att låsa upp å så för han. Har inte lyckats få han komma hit å städa å så för mig än^^ haha

Nä jag är lite tråkig idag. Sitter å kollar lite på Victoria's Secret sida. Dom har mycket fint där^^

Ni får ha en bra kväll å sova gött sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: