thetillie

25 Oktober 2010

Kategori: Tillie

Detta tänker jag skriva enbart för att jag vet att det kommer störa min älskling till vansine! och jag funderar starkt på att facebooka de oxå bara för att irritera lite extra;D

4 månader idag;D haha Nerräkningen har börjat! Hur många månader/år/dagar tror ni att vi kommer vara ihop? ;)
Själv (och självklart) tror och hoppas jag på tills vi slutar andas. och lite längre. Humm, jag vet att du läser så.
Jag älskar dig Stefan Schwakn!



Nu sitter jag å väntar på mamma. Ska hänga med henne ner till Telia och fixa telefonen i deras nya hus.

Kanske är dom äntligen på väg på riktigt att flytta inom de närmsta året? Dom har nämligen haft huset i kanske 2 -3 år nu. och skulle flyttat förra våren. Men saker kom imellan. och sen skulle dom flyttat förra hösten. nu har det gått ett år och dom bort fortfarande kvar i Vedddige.. Fattar inte att dom kan bo kvar i de tråk hemmet när de nya huset är så mycket finare och bätter nu när dom lagt ner så mycket pengar på att fixa till de. Men får la hoppas de blir snart. För deras skull. Det är inte direkt billigt att ha två hus kan jag ju tala om.

Nä usch sen ska jag ringa varbergbostad och be om ett nummer till dessa jävla golvläggarna som skulle varit här förra veckan men inte ens ringt berättat vad fan de som händer. Helt jävla stört att det ska ta över 6 månader att få ett jävla golv när det skulle ta 3 först... JÄVLIGT störande! så nu är jag faktistk lite (läs riktigt jävla mycket) arg. Så ska ringa och fråga vad de e som händer.. Har inte haft mitt kök fullproppat med möbler i en vecka för att det är skoj direkt..

Kommentarer

  • Caroooliiiineeee! säger:

    Tycker det är liiiite coolt att vi har "samma datum", och jag tror att dem båda skulle tycka om det väldigt mycket om vi facebookade det också ;)

    2010-10-25 | 12:58:03
  • tillie säger:

    haha klockrent! :D När vi firara 50 år kan vi har värsta partyt vi fyra;D haha



    Vi borde gjort de. nästa gång;D

    2010-10-25 | 23:54:38
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: