thetillie

30 oktober 2010.

Kategori: Helgen

Är så sjukt jävla sällskaps sjuk.. och så finns det inget å göra. Ingen å umgås med om jag inte ska störa min kille å hans kompis/kompisar. Hatar seriöst att sitta hemma själv en jävla lörda kväll! När jag inte väljer det själv då:P

Har fått nya golv nu iaf. ÄNTLIGEN! Så nu när allt har ståt i köket så passade jag på att ändra lite här. Ändrade iof bara två saker. Sängen flyttade jag lite, och satte in mat bordet i rummet ist. så kanske jag använder de^^ för det vill jag inte på stå att jag har gjort mer än två gånger sen jag flytta hit.
Och eftersom jag har så enormt mycket tid över så kan jag la lika gärna lägga in bilderna på hur de har sett ut här några dagar nu.. fy fan säger jag bara.


Före                  Mellan               Efter^^


Före                                                                Efter

Nu hittar jag ingen bild på hur jag hade de innan. Men hade isf sängen mot den väggen som bordet står mot nu. och en hylla där. Och den hyllan får hänga i köket tillsvidare.^^

Det blir troligen att tränga mig på denna kvällen oxå hos min pojkvänn. Får la ha en månads att inte ses eftersom det har blivit en del denna veckan för att jag har varit mer eller mindra bannlyst från min lägenhet.:P

Ha en bra kväll. och Glas Halloween! Vi kommer "fira" Halloween nästa helg för vi e lite tröga^^ Men varför va som alla andra?;D

Vi köra en liten fräck bild på dom coolaste från förra årets Halloween fest hos Daniel.

Okej två stycken, för jag har inte kloplat in hårddisken till datorn så hade alla bilder där.
Sanna Elin å jag va "misslyckade"/"gick-i-superhjälte-skolan superhjältar"^^ Elin va våran ledare å vi älskade Powerpuffpinglorna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: