thetillie

försov oss?

Kategori: Tillie

Godagens!

Nää vi har inte sovit tills nu. Vaknade och va rätt pigg, men bunny sov fortfarande så tänkte spela lite på mobilen.. Som tur va för då va kl kvar över 9. Vi som skulle gå upp tidigt för jag skulleplugga och han skulle iväg kl 10. Så de blev inte någon sån där mysig morgon vi burkar ha å ligger i sängen fram till 12^^
Jag sov som en stock hela natten iaf. vakna en gång för att jag låg typ i väggen för att en väldigt snygg människa tog åt sig av sängen rätt mycket.

Nu ska jag ringa till Varbergs Bostad å säga till att dom får fixa mitt fönster.. Jisses störigt? JA! gillar inte att ringa dom.. känner mig så jävla gnällig och tjatig för man ringer ju bara dit när man har problem med lägenheten:P haha
Sen ska jag plugga i några timmar! bläääää

Ska iväg å fika med Malin å Emelie sen iaf. Och jag tror jag tar en sväng in på Solariet med... :O

Ha en fin dag!


We are all a little weird and life´s a little weird
and when we find someone whose weirdness is compatible whit ours,
We join up whit them and fall in mutual weirdness and call it love!
<3


Seriöst det finns inga bilde på oss två tillsammas från typ detta året^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: