thetillie

frost inne?

Kategori: Tillie

go.ooo...ooood Mooo...ooorrrrgggoon...

Jag sitter seriöst å hackar tänder nu. Dom har fortfarande inte fixat fönstrerna.. Va fullt på klädd med stickade sockar och tjocktröja plus att jag tog båda täckena eftersom mitt element sov hemma i natt. Det blev inte många timmars sömn heller när jag somnade runt 2 halv 3. och gick upp vid 7 för att plugga.. Vilket inte funkar så bra. Jag fattar noll^^ haha Och kan knappt hålla ögonen öppna. Men det blir säkert fint, tänkte ta och kolla om jag kan hitta ett par vinter skor någonstanns. Ska skicka i väg ett paket på posten senare idag med:) längtar tills vi ska gå på stan<3 Pinsamt att jag saknar min älskling så jäkla mycket, när jag har varit med han typ varje dag  sen i torsdags?:P haha de ända negativa är att jag inte får pluggat som jag ska. Men när jag fick VG+ förra veckan tycker jag det är helt okej^^

Vi ska försöka bestämma stad oxå. Så får vi hoppas att det blir av bara;)



Man kanske skulle ta å åka iväg till en skog å ha lite picknick med någon söt? Någon som är på;)
Svampen hittade jag och mamma förra året när vi va ute å gick vid vattenfallet



Ha en underbart fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: