thetillie

Good Morning

Kategori: Tillie

How are you?

Here is a pretty good time. I'm alone .. but is supposed to start studying now, today. So from now I'll just write in English. or maybe not!

Now I watch some series and think about breakfast. After that I start studying. Think it will be fun.

Today, Frida, Sanna and I invited to visit grandma for dinner. Then I go with Frida home, so we get home all the cars that will not be left in the town.
Before Ullared start, my boyfriend and keep us company.



Nää usch det är mö roligare att prata engelska med Sanna med en ful
dialekt. Verkar inte så seriöst!

Hade det riktigt trevligt i lördags, först då vakna med den bästa och vackraste människa jag vet. Sen en fika stund med min älskade Malin och Emelie. På kvällen kom Sanna hit med kinamat och vi färgade mitt hår, för jag tyckte det kändes så jävkla grått. så jag tog SAMMA färg som jag hade..
Men nu ser jag ut precis som jag gjorde förra hösten i håret! :O MÖRKT! jag säger inte att det är fult. bara inte alls vad jag vill ha. Jag ville ha den jag hade för två dagar sen.. =/ Så bappa ner till Hajen igår och köpte en ny färg, som är rätt mycke ljusare. Så får hoppas att det kommer funka^^ haha får se om jag fixar det idag eller tar det en annan dag.

Kenny fylde år i lördags lr något sånt så han firades hemma hos Alex.  Men det va mycket roligare med bara mig å Sanna hemma hos mig, där vi dansade loss på mitt dansgolv och skratta åt vad vi viste skulle komma. Du vet vad jag menar Sanna;) haha

Igår va bara tråkigt å segt. Förutom när min favorit kom hit, men han tyckte nog jag va tråkig när jag lvl 20. men det va hans idee att köra den där grupp grejen som tog en evighet... Nu ska jag försöka köpa en struts att rida på^^

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: