thetillie

Goood morgon! Måste bara dela med mig lit...

Kategori: Tillie

Goood morgon! Måste bara dela med mig lite, vaknade för typ 5 minuter sen. Och eftersom Stefan sover och jag inte kan med å väcka han för å berätta vad jag drömde.^ Så drömde att vi vaknad och ja vi sa god morgon. Då står de helt plötsligt en unge på 13 och tjötar med oss, och en sekund senare rycker ännu en till upp.. Efter ytterligare en sekund dyker en pervogubbe upp i fotändan av sängen och ler och försöker övertala mig att lämna Stefan för honom.därefter börjar kasta kuddar på han och ha försvinner lite för varje kudde. Haha jag vaknar iaf av att jag ligger och as garvar^^ Och jag ligger å små fnissar nu i ett försök att inte väcka Stefan. ( vilket är väldigt svårt) nu sk jag messa Malin å säga att hon glömde sin pizza här igår:0 Hoppas ni har sovit gott allihop;) jag sk nog försöka sova en stund till om jag bra kanslits skratta^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: