thetillie

Har helt glömt av er^^

Kategori: Helgen

Förlåt! jag har helt glömt av er nu. Men har haft annat å göra för en gångs skull;) Jag satt å plugga nästan hela dan igår, för utom när jag inte kunde slita mig från Stefan, men sen åkte han för att jag skulle plugga riktigt. Tur att någon har lite pli på sig. Blev iaf klar med uppgiften så nu e den inlämnad, i morgon ska jag ta och börja på nästa, fan två kapitel nästan vecka:O OMG!   På kvällen satt vi hemma hos stefan å spela spel. både WoW och Super Mario. Vi åt värsta romantiska middan vid datorn oxå.. :D

Skulle varit i bua idag, men när jag ringde pappa, låg han hemma i magsjuka så då tänker jag inte vara nära någon som varit nära han^^ Så det blir att sitta å spela wow idag. en stund till för jag ska fan duscha innan jag ska träffa malin:P hehe

Ha de gött idag;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: