thetillie

Helsingborg- Helsingör!

Kategori: Helgen

Goood morgon!!

Jag blev klar med engelskan sent igår kväll. Och sen kunde jag inte somna fören runt 2 OCH jag vaknade redan kl 7 i morse! Onödigt att somna om en för en timma så hoppade upp å slängde mig in duschen som va så varm att de bara ångade. Och nu sitter jag här helt klar och färdig att åka! En timma kvar! Wii!!
Jag vet det är bara två timmar här i från och fortfarande Sverige. Men två timmar här ifrån är bättre än att vara här;) Ska bli så jäkla skoj att åka iväg med Stefan<3 Jaoo jag/vi har planerat in midda på någon fancy restaurang. Efterrätten bli i den fräcka godisaffären med glass å godis i mängder^^  En trip till Danmark och kanske en till de stora köpcentret utanför Helsingborg;)

Ni får höra mer om det när vi kommer tillbaks i morogn eller på söndag. Ha det bäst så länge så hörs vi!


Var ju där och hälsa på Frida när hon bodde där förra hösten/vintern. Så va det sjuuuukt kallt och massa snö. Hoppas vi får fint väder med sol och ingen blåst iaf! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: