thetillie

I Do Love You!

Kategori: Tillie

Yo allt bra idag?

Tror nog jag har haft den bästa natten/dagen på.. hum nä EVER!^^ Menar börjar med att jag fick VG+ på uppgiften i engelska, Sen kommer världens underbarsta kille hit på kvällen och smarta som vi är ligger vi uppe hela natten å snackar en massa skit^^ Sen idag har jag pluggat å gått lunch av Stefans mamma, så jävla gott de va. Sen fick e plus poäng för att jag slapp göra mat själv<3

Vi tog hundarna på en Lååång promenad å hälsa på syrran snabbt på jobbet. Jag drog hem vid 6 igen och plugga vidare. nu har jag iaf läst igenom båda kapiteln. Ska slänga mig i soffan å glo på Gossip Girl och sen Idol finalen som jag missade i fredags.
Sen ska jag se om jag hittar de vi söker efter och boka å fixa lite med de. <3

Imorgon blir det plugga igen och sen stan en stund medn Stefan, ska se om dom kan ta å klippa mig. Så jävla trött på mitt tråk hår och ska över gå till något lite mer som jag velat ha länge men aldrig riktigt vågat. Men nu ska jag fan ta å göra något lite mer annorlunda  än de vanliga jag har nu^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: