thetillie

is this the reality you wanted?

Kategori: gammalt i arkivet

En dag jag trodde skulle bli som vanligt, typ normal. plugga duscha å träffa Malin å Linus på stan.. Blev iofs vanligt och normal på så sett. men det är en jävla skit dag och jag vill be varbergsbostad dra åt ett varmt mörkt ställe där en röd gubbe bestämmer... Känner för å kasta något som går sönder och som jag kommer ångra att jag kastade.. (kommer dock inte göra de eftersom jag måste städa upp efter åt isf.. Och dom där jävla golvläggarna som sa att dom skulle ringa igår för att dom skulle börja idag har varken ringt eller kommit hit och börjat med golven... och nu är mitt kök fullt av möbler som itne ska vara där.. Ska jag fortsätta eller ska jag säga att jag hoppas ni har en bättre dag än mig?


efter jag har träffat Malin å Linus ska jag nog fan slänga mig i solariet och sen hem å sova tidigt. jäkla röv dag!
Tror jag hoppas ni har en bättre dag än jag och börjar dammsuga och längta tills fredag..


ett antal år sen precis innan vi åkte upp till Stöten. Ny jacka, skidglasögon och pannband. Längtar upp dit där kylan inte är jobbig eller störig. Där snön är vit och fin och finns i mängder! VILL UPP IGEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: