thetillie

my love is dead

Kategori: Helgen

Igår när jag gick på stan så helt plötslig gick min väska sönder! som tur va, så var det bara axelbandet. Men jag blev så ledsen! Så jag stressa Malin å Emelie ner till Mister Minit eller vad nu den där affären heter, för att få den fixad, Han förklarade dock väskan mer eller mindre död.. "jag kan fixa den så den håller tills du kommer hem, men du får nog börja leta efter en ny favorit" (jag förklarade för han hur mycket jag älskade väskan och det va min absoluta favorit!)

Så nu får jag väl börja se mig om efter en ny att lita med hälsan. Väskan är ju ändå 3-4 år=/


faktiskt snyggare på riktigt och nu när den har slitits snyggt;)


Nu ska jag ta och fixa lite vart Mangote och lite frukost, sen får vi se vad jag ska hitta på idag, råkade precis ringa å väcka min söta syster. Men hon fick somna om. Hon har nog inte fått så mycket sömn denna veckan med jobbet och spenderat all lediga tid med sin Carlos som åkte hem till Flims i går. (hahah FLEMS!!!ASG)

Vad ska ni hitta på i höstvädret?

Jag tror jag ska ta å göra chokladbollar.. och städa lite kanske.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: