thetillie

Ny dator skärm!

Kategori: Helgen

Tjabba tjena bloggen!

Har haft en del å göra idag, samtidigt som jag har haft det riktigt lungt. Började med att vakna upp med den bästa som finns. Sen skulle jag tvätta, precis innan fick jag ett mess om att min skärm kommit:D Så passade på att åka å handla lite gott för kvällen och en tidning att underhålla mig med mellan tvättningen och självklart hämta skärmen. Det känns helt skumt att kunna sitta vid ett databord och skriva:O Slippa de där nedrans soffbordet!

Ja förutom att ha tvättat så har jag lirat WoW oxå. blev precis lvl 17. haha Och nu har jag sjukt ont i ryggen för datastolen glömdes hemma hos mammi och pappi, så suttit på en jäkla pall^^  Nu väntar popcorn och en film så ska gosa ner mig i soffan!




lyxa till med lite efterrätt oxå



Har ni hittat på något skoj idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: