thetillie

Shoooooooes!

Kategori: Tillie

Då har jag precis kommit hem från mammi och pappi. Frida och jag fixade som sagt mat, eller Frida gjorde maten medans jag försökte plugga. Vilket gick åt helvete rent av sagt.. Jag hade iaf gjort en äppelpaj som vi mummsade på till efterrätt.
Det blev rena julafton för mig och Tjofsi. Jag fick 4 par nya "converse".^^ Fick även björnborg trosor, inte riktigt min stil å använda sånna, (haha) och sockar. fick även en hel hög med turkisk nässprej, super nice nu när snortiderna börjar! lite tvål å smörj grejer och en skrubbsten så nu kommer jag bli den lenaste ever^^




Svarta, turkosa, lila och rutiga. längtar tills i morogn då jag ska försöka välja mellan de lila och turkosa! ^^



nu ska jag plugga i nårra timmar... och förbereda mig på en kall natt, för de kommer la inte ligga en varm person i sängen i natt, att värma sig mot.^^

Ha de gött;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: