thetillie

skäm bort mig lite..

Kategori: Tillie

Godagens.

Idag tänker jag fan ta och skämma bort mig fast jag verkligen inte borde. Men jag blir lite gladare och känner mig lite snyggare när jag fått lite färg, så tänker faktiskt gå ner och sola idag.. Dumt ajg vet, men det skiter jag ärligt talat i just nu. Fattar inte att det ska vara så svårt att plugga på distans. Som tur är så är min syster äkligt bra på engelska så hon kan förklara å vara min lärare som inte bor i pajala. Ja för där bor han seriöst!!!!

Men första ska jag fylla mobilen med bra musik och käka lite frulle.

Satt uppe halva natten och plugga ögonen gick i kors och jag såg inte vad jag läste, så upp tidigt (kl 8) å plugga ingen. Det blev ett avsnitt av gossip och ett av weed.. Men de e på engelska och utan text så tar de lite som att plugga med faktiskt!.. hehe



Ha en fin regnig dag. Passa på att sitt inne under en filt å en kopp varmt te, varför inte passa på att se den där filmen du velat se så himla länge, eller varför inte måla naglarna i ett härligt glad färg? Det tänker jag göra när jag har solat.


Detta gjorde jag en trist regnig dag förra oktober. Kommer nog inte hända på länge för det tog en sån jäkla tid! Sen åkte stenarna av så lätt. Men fräckt va de.^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: