thetillie

Tillié!

Kategori: Tillie

Tjena tjena!

Jag va riktigt korkad i morse! :O Seriöst de va länge sen jag va så jävla dum. haha När jag va klar å vi hade käkat frukost så drog jag ner till stan å Stefan hem till sig, min dator va tydligen inte fin nog att spela på............   Så när jag satt mig i bilen och kommit halv vägs, så kommer jag på att jag glömde jackan hemma! Orka inte vänta så fick i bara skjorta och jeans å en stor halsduk som tur va! Shiiit va jag frös de sista!
Det blev iaf en fika med min älskade Malin och Emelie. Saknat Malin så det har gjort ont! <3 Ska seriöst krama sönder henne nästa gång jag träffar henne^^
Ja fick köpt ett par nya sockar trosor och en bh. lite dricka å hårfärg. Ska hoppa in i duschen nu och vänta på att Sanna ska komma hit så vi ska fixa lite mat å sen vet jag inte exakt vad vi ska göra, färg mitt hår och göra oss fina å dra till Alex antagligen!

Ska ni hitta på något skoj ikväll?=)

Här är Tillié föresten! är hon inte den sötaste lilla Gnome ni någonsin sett?
De söta toffsarna, och nu när hon har en lågn mantel!

Lite lik mig när jag springer runt här hemma med min stan å mantel....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: