thetillie

tjena tjena!

Kategori: Tillie

God morgon!!!

Förutom att jag är så jävkla trött är jag på strålande humör. haha Det här kommer blir as bra och hon kommer älska mig direkt. Antagligen kommer jag få ta över hela företaget och kunna bygga en hoppborg för vuxna som inte heller vill shoppa!
Har haft en riktigt trevlig helg asså. Fredags hade jag en lugn kväll med Erik å Stefan å kollade på film.
I lördags samlade vi dom bästa bland vänner och satt här å tjöta en stund, sen drog vi ner till bongo för att spela biljard. men ändrade planerna och spelade bowling. Det blev Tjejerna (Sanna, Malin och jag) mot Killarna (Daniel, Erik och Stefan) Och de som förlora skulle fixa halloween festen. Vilket självklart blev killarna!! :D

Nej nu ska jag åka och charma min väg i livet.;D

Sen ska jag hem å plugga tills ögonen blöder och hjärnan har kokat över. Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: