thetillie

13 september 2010

Kategori: Tillie

God morgon;)

Tog mig en sovmorgon idag... lr ite egentligen. Somna inte fören vid 4-5. Hade en riktigt mysig kväll och natt igår. Man uppskattar verkligen tiden mycket mycket mer! Vi har varit rätt så  bortskämda med tid innan.
Efter bion blev det tacos som jag inte gjorde något på alls^^  Sen kollade vi lite på Mamma Mia. Vi tog även en mysig promenad i regnet till 7 eleven för lite upp piggande redbull.    Har sagt de innan men skift och långa passa är inget jag gillar alls. Så de närmsta dagarna kommer blir just långa... Ikväll har jag iaf Halv åtta hos mig och Ullared att underhålla mig med.. Nu måste jag verkligen skynda mig för en snabbfika på stan med Malin.

Kan lova att jag kommer ha ont i kroppen ikväll.. hehe^^

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: