thetillie

2 September 2010

Kategori: Tillie

Det göt ont i hela kroppen.. Till och med mina hårtoppar värker. Jag är trött men för pigg för att somna om.. Känner mig genom stressad och orolig. Men det löser sig snart.. fast de har jag sagt i snart ett år.

Aja jag får la ta och klä på mig och slänga på lite smink för att dölja nattens oroligheter, och ta mig till ABF.. vi ska se en film där i dag. Väldigt nödvändigt, ser till räckligt med film här hemma på kvällarna.

Igår fick jag hem mina älskade converse!! Så slängde på mig en tröja och gick snabbt ner till stan för å hämta dom. Lite tajta men de går jag snart ut. Jag målade även klart tavlan. Och bakade bullar. Malin messade vid 18 och vi gick ut och gick. men efter en timma va jag hemma och kollade på Fångarna på Fortet och längtade till sängen, där jag hamnade redan kl 22. inte mycke bra sömn i natt..

Nu får jag skynda mig lite.

Tavlan, inspirationen hittade jag i serien The IT Crowd.
En brittisk serie som liknar The Big Bang Theory. Som är en av mina favoriter.





Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: