thetillie

9e September 2010

Kategori: Tillie

Jag hade tankar på att göra något åt denna dan när jag som vanligt vaknade så tidigt i morse.. halv 8. När jag sen inte lyckas somna om och inte kom på något annat å göra än städa tänkte jag "FAN HELLER!". Menar jag städade fasen igår. Okej jag skulle behöva damma lite, men de kan jag göra i morgon när jag inte har något å göra då heller..

Usch jag är så uttråkad! Och så har jag noll insperation till något. Allt gör mig uttråkad just nu, och de har jag känt rätt länge nu. Hittar ingen musik som ger mig något, inget på tv, inget på datorn, inga böcker, tidngar lr spel... Inte ens att måla helt planlöst får tiden att gå.. Så när jag inte befinner mig ute i blåsten och försöker komma på vart jag ska gå sitter jag i den där jävla soffan med pennan i handen och mitt ritblock i knät och väntar på att det ska komma till mig, insperationen.. Men inget. Inget kommer. Jag tänker inte ens. Jag som alltid har mitt huvud fullt av idiotiska tankar. Det är helt tomt!


Två jäkla dagar och kvällar nu sen ska jag ha en myskväll med Malin. Där vi ska glo på någon film och beställa hem någon god mat. Att festa är väl det som inte står högt på min lista just nu. Men det va kul i helgen. Kanske för att jag inte varit ute på länge?

Nä om jag ska fortsätta stirra på ritblocket och hoppas att den tredje tavlan kommer till mig? Vet ju hur jag helst vill att den ska se ut. Måste ner och köpa en färg till och en canvastavla i rätt storlek men det får vänta i någon timma till.      Vad tyckte ni om tavlan? Lägger upp den igen om ni missade den igår. ;)


Ha de fint så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: