thetillie

Blivande sticktant?

Kategori: Tillie

Var på skroten med mammi och mormor. Skroten är, för er som inte vet, ett ställe uppe i Kinna där dom säljer billigt garn och tyg. Dit mormor vill åka ibland för att köpa just billigt garn. Mormor som mer än gärna vill köpa en massa saker till mig men inte förstår sig på min "stil" i inredning (vilket inte är massa kossor och grodor på grytlapparna och handukar, vilket gör mig till ett svårt barnbarn eftersom jag vägrar ganska mycket av de hon vill köpa^^) tycker det är bra att jag hänger med och visar, så köper hon ibland något åt mig, så idag fick jag en ny kökshanduk, hon va nära att köpa en gardin. Men jag va osäker på den själv och ville inte att hon ska lägga en massa pengar på mig. <3
Sen åkte vi till garn affären bredvid. Där köpte jag två garnnystan och mamma ett pluss två stickor till mig, Så nu sitter jag och stickar en blivande halsduk till mig själv^^ Hoppas för allt i världen att den bli bra. haha

På vägen hem, lr precis när vi satte oss i bilen fick jag en sån jävla huvudvärk att jag satt å snyfta hela vägen hem till Mamma, där jag sen kastade in min mormor och mig själv och alla kassar med garn och tyg i bilen och körde onödigt fort hem.. bytte om till mysbyxor och drog ner gardinerna och deppa lite för min huvudvärk och för att jag inte skulle få träffa Stefan idag heller. 10 minuter senare, ringde det på dörren. Mitt hopp höjder från -50 till +200 på en halv sekund och jag kasta mig på dörren och där står han. <3 Tror han har något ämne i sig för jag lovar att huvudvärken försvann efter att han varit här i 2 minuter. en halv timma senare fick han dock rusa iväg för att hinna hämta upp Chirra och KEnny för att inte komma försent till jobbet.

Nu ska jag sticka lite till coh glo på tv. sen ska jag kasta mig i badet och simma lite tror jag^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: