thetillie

blivande student.. igen^^

Kategori: Tillie

Woho Jag tog tag i mitt liv i dag! Lr ja jag tog tag i de, och skickade efter en jävla massa papper. Så håller i de och är på väg att kasta mig in i rätt riktning. Hoppas inte jag kastar snett.

Va nere på stan med Sanna. Som redan har tagit tag i sitt liv och kastade de, i en rikting alltså. Hoppas hon tycker det är rätt, vilket jag är helt säker på. Lycka till på Nollningen i veckan snygging;)
Nu sitter jag och hoppas på att Stefan ska vakna snart och att han ska hinna träffas en lite stund innan han ska till sitt jäkla natt skit jobb. ett "distansförhållande" på 800 m, men känns som 800 mil just nu. Men inget intressant att läsa om;)

Höst nu ju, jag gillar så alla årstider utan våren pga allergin. Men Hösten är mysig, man kan tända massa ljus och sitta och mysa i soffan under en filt utan att dö av värmeslag.
Behöver dock en del höstkläder. Får blir att shoppa de någon dag i framtiden.

Nä men om man skulle ta och hoppa in i duschen?

Ha en underbar dag allihopa;)


Sep -08

Kommentarer


Kommentera inlägget här: