thetillie

Från arbetslös till Student?

Kategori: Tillie

Goder morgon!!

Måste abra börja med å säga att jag är så jävla kär!! Det pirrar i hela kroppen! <3

Då va de sagt å jag kan skriva något mindre smörigt.. Jag håller på att planerar om min pytelilla lägenhet från arbetslös lägenhet till Stundetlya^^ Ända skillnaden är väl att jag ska trycka in ett skrivbord. Och köpa en datorskärm, och ett skoställ.;) För min dator/plugg situvation håller inte i mer än 5 minuter då mina fötter har somnat lr min rumpa^^
Då kanske ni undrar hur de ser ut när jag sitter å skriver här. Och eftersom jag inte tänker ta en bild på de för jag helt enkelt inte orkar så får jag la berätta för er som inte redan vet^^

Jag har som sagt en ganska liten lägenhet, och kände första att skrivbort va onödigt, plus att jag inte hade någon datorskärm, för att jag hade en laptop först. Så när jag fick min älskling så koplade jag helt enkelt in hon i TV och körde den som skärm. Så jag har suttit på golvet mellan soffan och soffbordet och bloggat. Lr i soffan framlutat över soffbordet eftersom tangentbordet är gamalt och har dålig mottagning.. vilket har funkat super bra tills jag kom på att jag kommer ägna mer tid åt att sitta å skriva än jag har gjort tills nu.


Så nu är jag på jakt efter en sexigt slimad skärm som är i ett lagom pris. Och jag hittade en jag blev kär i igår när vi drog ner å kollade på OnOff för att jag skulle få en uppfattning om storlekarna på skärmarna. Jag blev även kär i ett tangentbord, Vilket jag faktiskt behöver ett nytt eftersom de jag har nu helt enkelt SUGER!^^


September 2009, fortfarande Lantis^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: