thetillie

Gamla mobil bilder

Kategori: Tillie

Nä jag fick ärva Stefans iPhone så kunde jag äntligen lägga undan min knappt fungerande gamla Sony Ericsson W980. Den tog faktiskt bättre bilder än vad min iPhone 3 gör. Men jag ska snart ta och köpa mig en 4a ist. Så fort jag får tummen ut röven och få lite pengar över så att säga^^
Men jag hade ju tagit sjukt mycket bilder under de två åren jag hade den, har resnat och rensat men har väldigt mycket kvar. Så här får ni lite vad som hände under de två åren^^



Vi festade en del hos Daniel. Ellan och sen Stefan

Vaknade med Bart på handen..?

Vi hängde en del i Bua och fixade med huset




VI firade en sjuuuuk midsommar hos Daniel -09

Konstiga saker att akta sig för på hösten?

Visade vem som va bäst av mig och Emelie. Jag vann stort på fyllan^^ haha

Min syrra drog i väg till Kina och USA och Jorden runt....

Jag fira min första jul utan Tjofsi..



Jag lärde känna de underbara vännerna. Vi festa en heeel del^^

Pappa fick en typ av kris och köpte en ny bil^^

Familjen åkte till Hundfjället och åkte skidor i nårra dagar

Jag tattuera mig igen

Fira min 21 års dag tror jag det va?

Vi festa en del som sagt

Tjofs flytta ner till Skåne 8 månader

ja vi festa^^

Men vi tog det även lungt och hade hemma kvällat med film å godis

Ännu en jul

Där även en riktigt intressant annandagjul firades hos Malin.



Nu hinner jag itne lägga upp mer, måste slänga mig in i duschen. Plus att den energi jag hade i morse är helt borta blåst...
Ha en bra eftermiddag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: