thetillie

Go natt^^

Kategori: Tillie

Ääääntligen klar med tavlorna! skulle nästan kunna göra tre till^^ Men ska verkligen önska mig en jag hittade nere på stan för några dagar sen:) Ni får se kort på tavlorna senare.

Ja det blev ju inte så mycker gjort idag, låg i sången å tjura fram till 4 typ, då tog jag mig i kragen och satte på mig lite kläder å gick ut å gick. Gick upp mot brandstationen, ner till lassabacka och in på Rusta å köpte tavelhängare och en cansastavla och ett nytt ritblock. Upp till lägenheten fort för lämna grejerna, sen gick jag förbi ps och willys och ner till stan. Och in på hobbyaffären för att köpa mer guldfärg. På väg ner till stan ringde min söta kille. Han körde iaf hem mig eftersom han ändå va på vägarna (typ inte alls i närheten:P) Och han lyckades muntra upp mig. Vilken han alltid gör, irriterande när jag verkligen känner för å tjura riktigt^^ Längtar tills i morgon nu! Åhh jag vill bara somna å vakna tidigt å springa till abf för att sen dra hem å sova en stund till! <3

Sen Målade jag iaf klart den sista tavlan  och sen kollade jag på halv åtta hos mig och Idol så klart;)

Lite the hills 5 på de och nu ska jag lägga mig i sängen å glo på tv tills jag somnar.

Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: