thetillie

God dagens!

Kategori: Tillie

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med alla mina underbara vänner, vi satt och åt på Wärdshuset. Det va ett riktigt oväder igår. Efter vi hade ätit och tjötat och haft väldigt trevligt åka alla hem när det va något så där uppehålls väder:P Stefan Erik å jag åkte hem till mig och lira GameCube. Som jag få verkar ha fått låna av Stefan.^^

Ja så nu sitter jag och väntar på min syster som sa att hon skulle komma tidigt. men inte kommit än... hummm

Men tänkte jag skulle spela lite GameCube då. Och Zelda lockar eftersom jag aldrig har spelat det. Men jag vet inte om jag vågar^^ haha Man borde la spela dom i ordning? jag har vet inte alls vilket som är det första. Men joo jag måste fan spela de juu lr hur?



(10 minuter senare...)

Nej okej, det blir Super Mario SunShine. Alla SuperMario spel är typ mina favorit spel och jag tröttnar aldrig^^ Är på riktigt spel hurmör idag så ska nog hem å lira mer efter jag kört upp Sanna till gbg.

OMG kolla va små skivorna är! :O haha

SuperMario Wii är det röda under.. en vanlig skiva. Ser nu hur jäkla liten GameCube skivan är lr? haha så himla sööt!^^


Lite synd att Stefan har slutat jobba nu. För nu har jag ju å göra några kvällar framöver^^
Han får helt enkelt sitta och sitta på lr spela med. ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: