thetillie

I AM BORED!

Kategori: Tillie

Jävlar vad jag är uttråkad! Nu börjar det bli riktigt jävla jobbigt att inte ha något att göra på dagarna.. Har tappat lusten till de mesta. Jag behöver umgås med mina söta tjejer, som dock inte riktigt hinner med just nu (ni är grymt duktiga och jag håller tummarna och hejar på er) Jag behöver prata onödiga saker som nagellack smink och killar. Jag behöver kunna gnälla lite om meningslösa saker, skvallra och snacka skit. Se en film jag har sett tusen gånger och sjunga högt till alla låtar å säga alla repliker, snyfta när det är så där äkligt romantiskt, som man gärna skulle vilja ha de men aldrig skulle erkänna.
Jag gnäller verkligen inte egentligen. Jag antar att jag trivs väldigt bra, saknar bara mina tjejer väldigt mycket just nu^^




tur man är en bra skådis. Får la fördriva några timmar med min Tillié. Sen kanske se om jag kanske kommer på något roligt ställe att dra till.

Kommentarer

  • Sannis säger:

    I miss you! Ska bli skönt när tentan är gjord imorgon :) På lördag blir det leka och prata om everything!!

    2010-09-30 | 16:03:59

Kommentera inlägget här: