thetillie

idol 2010 auditions en trappa under?

Kategori: Tillie

Okej, jag ska kanske inte säga något, jag sjunger en del här hemma jag oxå, men Min granne under mig sjunger högt och dåligt, mycket högre än musiken och har öppet alla fönster.... Jag hoppas hon har fest, annars är det inte okej^^

Omg jag får försöka hitta en film jag kan kolla på som tar bort ljudet under, Måste hålla mig vaken, vill inte att min söta Sanna ska gå hem i mörkret och regnet. Så ska köra hem henne i natt.




Mamma och jag gick på stan innan idag, Det va roliget och jag har ont i magen efter allt skratt. Både på dagen och senare på kvällen när mammi och pappi bjöd hem mig på mat och Idol kväll. (jag tivinga pappa sitta kvar^^)
Fick träffat min He-Man  i nästan två timmar oxå! Weiii Så nu är jag en glad Tillie! Jag vågar inte hoppas att han faktiskt är ledig hela helgen nu, Men i morgon är jag som sagt upptagen med Malin. Kan ju hoppas han kommer och kryper ner i min säng i morgon innan jag ska upp å tvätta^^

Ni får ha  en fortsatt bra kväll, så hörs vi! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: