thetillie

Mi sono innamorato di te Stefan

Kategori: Tillie

Ni vet när det lixom kittlas i hela kroppen, man ryser, och man får fjärliar i magen? När man har den sämsta dagen ever men den blir bra så fort man träffar den där personen? Han kom iaf och väckte mig i mosre, lite elakt och jag blev för några sekunder väldigt irriterad på den jobbiga människan (som jag inte alls trodde var Stefan) som ringde på min dörr halv 8 på morgonen!  Men några sekunder senare ändades de och jag blev väldigt glad^^ Frukost och en snygg kille i sängen det tackar jag inte nej till.
Timmarna springer dock iväg och han va tvungen att åka hem å sova.. Natt skift är verkligen inget jag är ett fan av från innna, men nu är det inte högt upp på listan alls. Så vi tar la alla stunder vi hittar. Igår fikade vi även snabbt^^

Nu ska jag ta och sätta på mig något bekvämt å invänta Malin. Det blir Idol och mys ikväll;) har börjat måla på en tavla till btw.^^

Hare gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: