thetillie

Missing you Roma!

Kategori: CRAVINGS

Sitter här, sugen på pasta, pizza och mozzarellaost och tomater! Jag saknar alla dessa statyer och fontäner. Jag saknar att inte förstå ett ord av vad som sägs runt omkring mig, att vara en äkta turist med en bok i ena handen och en karta i andra, och kameran hängandes på axeln! Jag till och med saknar att jag förstörde mina fina vinter skor för att det va så jäkla kallt att jag fick ha tre sockar på mig. Och att ajg frös halvt ihjäl för att jag bara hade med mig skinjackan.. och hade tre tröjor på mig under de. JAG LÄNGTAR EFTER ATT RESA TILL EN STOR STAD! Jag BEHÖVER storstads känslan! Jag behöver den där springa-runt-för-att-hinna-se-allt-på-tre-dagar-känslan!
Jag längtar efter att bo på ett skithotell/hostell för att kunna uppleva och njuta och slösa pengar på att gå en miljardtrappsteg för att se hela stan!

Eftersom jag längtar så mycke att få resa och se mig om.. Eftersom jag bara varit i Rom och London och dör av längtar till New York, L.A, Tokyo, Barcelona, Paris, Venedig, Dublin m.m!

Vilken stad är din dröm stad?

Så medans jag sitter här och drömmer mig bort och "bokar" resor jag längtar efter så får ni några bilder från Roma och London<3


London


Ni ser de lilla tornet "bakom"? Där längs upp var vi^^


Rom


Mamma fylde år och överraskades på flygplatsen med en resa till Rom.
Det blev lite för mycke så hon brast i tårar<3



Nää nu får ni inte mer bilder^^ Nu ska jag nämligen sätta på mig ett par goa kläder å dra över till min kille igen. Blir varmamackor till kvällsmat och hoppas på att han kan tänka sig Idol oxå<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: