thetillie

Soloade Hogger!

Kategori: Tillie

God natt alla söta människor!

Har haft en riktigt bra dag. Började med att jag klickade hem en skärm till datorn. Sen drog och bytte bil, tog in mormors post. En sväng på stan med Stefan. Fick köpt mig två nya nagellack och en kajal från Gosh (favo märke). Sen gick vi och handlade tacos till kvällen.

Hem å duscha å städa upp lite. Sen kom Erik hit, jag fixade tacon helt själv... och killarna spelade WoW.. Haha Men är man kär i en nörd så är man och jag klagar inte, skönt å få göra maten helt i egen stil. Sen kollade vi lite på tv, när Erik åkte hem kollade vi på mitt efterlängtade Glee! och Jag SOLOADE HOGGER! varav jag dog kanske 10 gånger och Stefan blev något irriterad. haha  "du har ju spelat svårare spel och klarat de!" FÖRLÅT att jag inte är lika snabb i fingrarna som du är!! ^^


Yeah, Tacooos!

Stenis sköte sig bra (hahahaha) och fick en ny titel "Jenkins".
Vi WoW kåta människor fattar vad de innebär, kan ju säga att det tog sin tid oxå






Nä jag ändå håller på att lägga in bilder kan jag ju visa mina nykomlingar i smyckes väg.

Allt från Ur&Penn. örhängena kostade 29 kr styck och ringen 59 kr tror jag det va.

Nu skriker min kropp efter sängen, en väldigt tom säng tyvärr.
Imorgon ska jag försöka få insperation att fota lite kanske. Håller tummarna för fint väder i morgon med!

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: