thetillie

Tidsfördriv^^

Kategori: Tillie

Inte lätt alla gånger när jag blir uttråkad. Speciellt inte när jag inte har någon å umgås med just prec NU! MEn några timmar till.. typ 5 timmar borde jag klara att underhålla mig? Jag ska snart dra ner och hämta den sista tvätten och då passar jag även på att gå och posta ett brev (ett spel) och handla lite. Ska ju städa med. Men det går ju fort. Bädda sängen och diska borde gå på under 20 minuter? sen damsuga lite torka av golve 15? lägga in tvätten oxå. 10 minuter. Vi säger en timma för att jag troligen segar som vanligt..


Tidsfördriv just nu då..

Markera med fet text på allt du är just nu

Just nu är du..
- tvärsöt
- snyggast på jorden
- glad
- upprörd
- överkär
- ful
- depprimerad
- happyface
- pannkakssugen
- hungrig
- partysugen

Just nu hatar du..
- kompisar
- kärlek
- din mamma
- din pappa
- din mormor & morfar
- din farmor & farfar
- ostbådar
- vänskap
- grillchips
- marshmallows
- åsnor
- katter och hundar

Just nu älskar du..
- pinoccio filmen
- hamstrar och möss i mängder på ditt golv
- näckrosor
- troll
- fläsk
- älvor
- svarta katter
- halsband
- datorn
- att vara tjock
- att vara anorektiker
- hat
- utomjordingar
- rött
- hjärtan i mängder
- kärlek
- vänskap

Just nu vill du bara..
- äta lasagne
- äta
- köra upp en dildo i röven på någon
- knivhugga någon
- älska med en älg
- betyda något för någon
- klappa en kossa
- vara kändis
- ha tusentals miljarder pengar
- ha ett liv
- ha en orm
- ta ditt liv
- skära upp dina handleder och dö

Just nu känns ditt liv som..
- en riktig katastrof
- att vara i himlen
- en pannkaksmet
- ett höghus
- en disaster gånger två
- ett ganska okej liv trots allt
- soppa
- att du är en ärta i havet
- att du bara skulle vilja dö
- att du vill leva hur länge som helst

Just nu händer följande..
- du är på stan
sitter vid datorn
tänker på en kille
- äter
- bajsar
- tänker på att man ska bli yrkesmördare (bra betalt ju^^)
- lyssnar på musik
- ser på film
- pratar i telefon
- smsar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: