thetillie

älskling pälskling

Kategori: Tillie

Sicken tur jag har som har en så hurtig pälsk som orkar springa upp alla trappor när jag e kram å puss sjuk. Han sprang upp snabbt för en stund sen.

Men nu när jag har ätit och diskat sitter jag och väntar på Sanna som ska komma hit å hålla mig sällskap en stund ikväll. Vi ska kolla på Tangled. Käka chips å dip och popcorn och kanske en liten vindruva och dricka vatten^^ Jag vet.. vindruvor och VATTEN till chips å popcorn.. Lite tråkigt. Men man får la vara liiite nyttig;P haha
Speciellt nu när det är 5 månaders vänte tid på att få gymkort... 5 MÅNADER!! heeelt stört. Så det blir att ta tag i det där heelt själv. Skaffa goa gå skor och gå till jobbet. och tillbaks med. blir nästna en timma varje dag då^^ Sen kanske köpa en rock ring eftersom det ska vara väldigt bra för både rygg mage höfter ben och en massa annat.

Jaja Det får vänta till i morgon ikväll är det en slappis dag.

Måste visa er dom snygga gardinerna jag sa till mormor att jag hade tänkt köpa idag först. Hon tyckte det hade varit jätte käckt.. Mer om det om en stund^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: