thetillie

Big Brother

Kategori: Tillie

Tjena mors. Hade ganska svårt att somna om efter att Stef åkt i morse. Drömde om han när han käka frukost i köket och de va ingen rolig dröm.. Jag avskyr dig "Johanna".. Låt min kille va och hitta något eget!! haha..

Somnade iaf om efter någon timma eftera tt druckit lite varmt te för att lindra halsen. Men nu är jag lika kass igen. Så välkommen förskylning eller nått.. Blää! Aja det är dåligt väder idag så kan med gott samvete sitta inne nästan hela dan. Ska iväg till Martin halv 2... dum tid asså.
Jaja. Det blir säkert göör bra!

Nu ska jag kolla lite på Big Brother och kanske ett avsnitt av Walking dead!. Har hört att den ska vara riktigt bra. Ha en nice day!


Ps. Har ett problem.. Måste ha en fin kläning till lördag.. Så borde igentligen dra ner på stan och leta effter något billigt. Min syster ska nämligen ha en examen till på lördag! Och hela familjen inklusive Stefan ska upp och vara med. Sen ska vi ut och äta. Mysigt! Synd bara att Carlos inte kommer till Sverige fören den 28 april! Jaja. Blir antaligen något jag har hemma^^ Men kan man ha en lång kläning i färg eller måste man köra svart? ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: