thetillie

God dag!

Kategori: Tillie

Det där med att läsa sig tyska sket sig då det kosta 38 kr!! om man inte bar ville lära sig säga it is goot! (eller va han babla om den där gubben. haha

Sov så otroligt dåligt i natt. Känns som om jag låg vaken halva natten. Så låg och funderade på om jag kommer lyckas med de där påsk grejern på WoW innan söndag. Ska försöka fixa det idag. Men ska även rensa lite mer idag. vilket jag utan problem borde hinna eftersom jag har all jävla tid i världen. Lite down idag..=/ Jäkla jobbsök får mig och må skit! Va typ nere och tråkig hela kvällen igår. Blev lite bättre när vi åkte och delade en Magnum Caramel & Nuts (Stefan smaka och jag åt hela^^) riktigt god! Vi körde ner till Apelviken och satte oss där en kort stund.

Nä nu ska jag kolla på Glee och äta en Piggelin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: