thetillie

i en spökstad.. där alla vet att jorden är platt

Kategori: Tillie

Tjena tjena!

Om man kunde göra mindre än jag gjort idag.. Då tycker jag synd om er. Har gått mellan att ligga i sängen och glott in upp i taket till att sitta i soffan och störa mig på Opreha och suttit vid datorn och försökt spela för att fördriva tiden.. Gick inge bra.. Jag tänkte städat idag.. men måste köpa nya damsugarpåsar isf. Det regnar ute.. så jag ville inte gå ner för å köpa dom.. får blir i morgon ist.  Ska ner på stan om lite mer än en timma. Och eftersom jag varit oerhört dumt i dag så måste jag duscha så jag inte stinker så där äkligt..  Ber om ursäkt för att det är oerhört tråkigt att läsa det jag skriver nu.. Men det är för att jag skriver just för att ha något å göra nu, skriver ju inget intressant eller viktigt. Men någon gång kanske jag kommer på något att skriva.

Jag känner mig så jäkla pinsam och skäms för hur jag beter mig just nu.. jag klänger mig fast och håller kvar. Vägrar släppa. Gråter och snorar ner kläder, smink är bara en extremt onödig grej just nu, varför sätta på något som bara kommer rinna av innom en timma? Jag försöker trösta och förstå. Det får plats bra mycket mer i hjärtat än man förstår.
Jag undrar om det bara är detta eller om det är massa andra saker, men att gråta i 3 dagar.. Nä jag vet inte..


Nä nu får jag fan ta och ta mig in i duschen. Malin kommer bli rädd för mig annars.. om hon skulle känna igen mig med dessa svullna ögon.. hehe

Det känns så jävla skönt när man hör vänner säga att dom bryr sig. Även fast man typ vet det, så fnns det inget bättre än att höra det när man tror allt e svart lixom. Fast ja det är inte svart. bara inte riktigt lika färg starkt som vanligt. mer pastell än neon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: