thetillie

I wont blame you!

Kategori: Helgen

Dont say no no noooo, say yeah yeah yeah!! And we goo go go go goo gooo. SAY "I DO!"

Jag sitter å väntar på Sara. Ikväll ska vi ut och käka några styckna. Sen hem till någon och spela lite spel å umgås. En lugn helg igen, men det rör mig inte i ryggen. Bara skönt å slippa å vara bakis i morgon. Fast det är klart, har man en riktigt bra kväll kvällen innan så är det lätt värt det.
Idag har jag inte gjort något alls. Fy fan va tråkigt!!!!! Får fan panik! men men Har lyckats sticka en halv mössa till, lvlar en hunter för att dom är så jävla överdrivna. Och kollat på The Hills på MTV. Mår illa som satan, men jag tror det är kakan, dom va nog inte riktigt som dom skulle så jag slängde hela bunten:( jag som verkligen ÄLSKAR barnomsogrskakor!

Jaja saknar dock redan Stefan, gjorde iosf det redan när han stängde dörren tidigare idag. Men han ska oxå vara med ikväll och i morogn hoppas jag att jag ska få pussa han typ hela dan! Kanske gå hand i hand på en mysig söndags promenad om vädret håller sig.  Aww nu hoppas jag det blir fint! :D

Ska ta med kameran idag, Så ska försöka få lite nice bilder. ;)

En myspys låt som jag vet min kusse hade som favor låt ett tag.  If you´re not the one - Mel Vondrau


Kommentarer


Kommentera inlägget här: