thetillie

Nu kommer det bli svårare...

Kategori: Tillie

Att komma upp ur sängen när jag har min gamla Vaio dator här så jag har något att göra när jag hänger här på kvällarna när pojkvännen gör något annat än umgås med mig. Den krångla som attans när jag flytta in till stan så blev att jag köpte riktigt dator. Så hade faktiskt glömt av min Vaio lite.. Men nu kommer den till användning. Synd bara att den inte är i form att spela på. Så kommer få spela massor när jag är hemma. Fast och andra sidan har jag inte haft någon större lust att spela de senaste heller.

Jaja, gött att slippa kolla fejan och alla bloggar, porrsidor och youtube på min små sega iPhone^^ haha Nu kan jag göra det på min små sega Vaio istället. ;) Ska bara vänja mig vid det här tangentbordet.
Sitter och gosar med älsklingens täcke och kollar på BB som jag mer eller mindre missade igår.
Funderar även på när jag ska vänja mig vid grannes hund som är helt jäkla galen!

Får la ta och pallra mig upp snart. Vill inte ligga här i pyjamas om Karin kommer hem och ska hämta grejer. ^^
Men nä en liten stund till kan jag nog lätt ligga!


Ha en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: