thetillie

Och nu minns jag varför jag inte direkt ve...

Kategori: Tillie

Och nu minns jag varför jag inte direkt vela sova hemma när vi har börjat sova hos min pojkvän. Man hör inte hans grannar alls:0 asså jag har hört dom som bor ovanför någon gång men aldrig annars... Jag hör mina heeeela tiden dygnet runt!! Jag hör exakt vad en av grannarna kolla på på tven. En annan går runt med typ träskor, en diskar dygnet runt, en sjunger å spelar gitarr till små timmarna sen har vi idioterna som bråkar högt några gånger i veckan.. Har saknat min säng och så men verkligen inte mina grannar^^ och jag tror det är pga filmen jag såg nu ikväll, himlen är oskyldig blå, så saknar min pojkvän ganska mycket redan:0 Sweet dreams!

Kommentarer

  • Frida Bladh Rydén. säger:

    Hejsan du!

    ville bara berätta att jag gör designers/headers i Photoshop, förtillfället GRATIS. så ta chansen att beställa en!

    kolla vidare i min blogg om du är intresserad.. om inte kan du bara skita i denna kommentaren... puss! :D

    2011-04-16 | 17:55:01
    Bloggadress: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: