thetillie

Ohh Helloo!

Kategori: Tillie

Hi there!

Allt bra? Allt är fin fint med mig. Som vanligt vakna jag i ottan men inte alls lika hemskt å gå upp idag, satt till och med å käka frukost tillsammans idag;D Gårdagens sallad fick de blir. Och ja satt å små sjung lite för att lätta på den trötta tysnaden^^

Nu är jag iaf klar för dagen och har inte överdrivet mycket planerat idag. Ska ner på stan och in på banken. Sen ska jag kanske kolla på en klänning till i morgon. Sen ska jag bara chilla resten av dagen och kvällen. Ska bli en lugn hemma kväll. Är planen iaf. Men när klockan är 5 så har jag antagligen tröttna på de. Haha

Aja. vill berätta en super kul grej. Men det får vänta lite tills att är riktigt och spikat om man säger så:)

Nu ska jag dra mig snart! Ha en super fin vår dag!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: