thetillie

Second breakfast

Kategori: CRAVINGS

Mamma ringde mig när jag va på jobbet och undra när jag va klar. Pappa och hon va inne i stan. Mamma som varit sjuk länge nu har röntgat sina lungor. Inte för att jag vet vad det är dom för väntar sig att se. Men det åter står att se.. Så dom hade iaf varit på coop och handlar frukost, och ville bjuda. Så när jag kom hem  hade dom inte hunnit hit än  (det bästa med att dom älskade människorna i mitt liv har nyckel är att man slipper vara hemma varje gång dom kommer;))

Så när dom väl ringde på och jag öppnade de. det första jag såg va ett stort paket i glada färger! :D "GLAAAD PÅSK!!" Haha skämt åt sidor (säger man så?), men dom kommer ibland med grejer dom tycker är bekväma att jag har. Så jag kunde ana vad detta va. Och jaa, jag hade rätt. Så himla bra kul att få en helt egen vattenkokare! och den va så fin. Ser ut som en riktigt tekokare typ. Dom är för snälla.





Sen efter att vi käkat frukost och kollat på nyhetsmorgon en stund så drog vi ner och köpte damsugar påsar till mig.
Idag ska jag nämligen städa hal dan pluss tvätta nu kl 12-17.. Fy satan vad trött jag kommer vara ikväll. känner det redan nu och har inte ens börjat än.

När jag va på ÖoB så köpte jag med mig 4 olika ansiktsmasker. Får lägga mig i badet med mina nya Gossip girl bok och njuta ikväll. Blir en lung kväll ikväll. Jag är inte ens orolig för att vara ensam ikväll. Utan tänkte kolla på tv och bara slappa. Lägga mig tidigt för i morgon blir det nog Gekås tidigt med mamma och mormor.

Så nu ska jag sätta på mig min tvätt och städ outfit. Jeans shots linnen skjorta och mina rosa Havaianas flip-flops och självklart mitt favorit smycke.. Min halsbands klocka från Lotta Djossou Paris (som jag fick i julklapp av min älskling<3 Som jag kanske pinsamt nog Alltid har på mig. Har jag glömt det hemma kan jag undra heeeela dan vart jag kan ha lagt de så det inte är borta när jag väl kommer hem haha).


haha senast sa en av mina grannar till mig att sätta på  mig mera kläder. Haha Men då trodde han att jag skulle ut och få typ. Och det snöade..^^ Fick förklara att jag bara har tvätt dag. Då förstod han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: