thetillie

The sun is somethin’ that we can’t fly to

Kategori: CRAVINGS

Helt stört men ca 500 meter rakt över skogen sitter det en kille. Han sitter troligen vid sin dator och spelar ett spel just nu.  Han sitter med ryggen här åt.  Han har nog en grön tröja och mysbyxor och dom där goa toflorna på sig.  Den killen där.. Dig tycker jag väldigt mycket om.
Jag älskar att du vet att glitter palmer är jag. Att du gillar att jag kan, och gillar att, hänga med dig och dina kompisar, att du lånar ut dina tröjor till mig. Att du inte håller på att ramla ut ur sängen fasten jag drömmer det 4 gånger i rad. Att du alltid fixar frukost åt mig, även fast vi sover hemma hos mig. Jag älskar att hålla dig i handen. Jag blir stolt när jag hör folk säga att du är en snäll och underbar kille (vilket är rätt ofta^^) Jag älskar när du låter mig babla på om saker som borde ta en minut att säga men för mig tar en timma. Kort och gott Jag älskar sig jävligt mycket! haha 

Ha en bra dag/kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: