thetillie

Åska och en tripp till Kungabacka

Kategori: Helgen

God morgon.

Underbar morgon med åska och regn. Min astma sitter fortfarande i men det känns lite lättare att andas nu när luften inte känns riktigt lika tung. Hade en riktigt trevlig kväll igår med tjejerna. Vi va ute och åt på Harrys. Satt där några timmar, så jäkla synd att jag inte mådde så jätte bra och åkte hem strax efter 9, bytta om la mig i soffan några minuter men bytte snabbt till sängen och somnade till det underbara ljudet av en smått irriterad spelare med ett tangentbord som låter massor^^ <3



för ett tag sen har jag hört att folk har gått och sagt att jag bara "tofflar" med min kille. Jag blir så himla ledsen och sårad när jag hör detta. Vist jag är allt här på kvällarna om jag inte har något annat för mig, men oftast har jag hunnit med att umgås med mina vänner på dagarna då jag slutar senast vid 12. Men när jag är här så sitter inte jag i hans knä hela tiden och håller han i handen när jag går på toa, som några verkar tro.. Vet inte om ni har märkt det, men vi sitter inte ihop, plus att jag har alltid trivt bäst i hans sällskap. Jag kan tala om för er att jag gör precis det jag skulle gjort om jag var hemma hos mig på kvällarna. Bara att jag gör det med han i samma rum eller i rummet bredvid.
Tycker dessa personer som har gått å sagt detta borde tänka på hur dom själva är först och främst, Jag hör aldrig någon säga något liknande om andra vänner som har pojk-/flickvän vare sig dom bor ihop eller inte. Eller är det just de? för att vi inte direkt bor ihop men ändå lever ihop?



Förlåt för en tråkig text, men det är ingen som tvingar dig att läsa;)


Och nu ska jag nog dricka coca colan som står och väntar i kylen som Stefan "köpte" till mig igår<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: