thetillie

Frukost med fina Carro

Kategori: CRAVINGS

Jag började min dag med att äta hotell frukost med fina Carro! Alltid lika trevlig och mysigt!

På tal om vänner och så då. Här om dagen fick jag mig en riktigt tankeställare.. En fråga från en "främling" Varför är du kompis med dina kompisar? Vad är det som gör att du vill umgås med dom? Det är en sak man aldrig riktigt tänker på helt, eller sagt till sina vänner.
Så idag tänkte jag verkligen på det när jag träffa Carro. (då hon va den första kompisen jag träffa efter frågorna) Och jag gillar att umgås med henne för att det är ärligt, hon är ärlig och snackar inte skit. Vi har roligt ihop för att vi har lite samma humor. Samma intressen, plus att jag är lite avis på henne då hon är så jäkla grym på att fota^^ På något sätt känns det som om jag lär mig massor av henne.

Thats why I like you Caaaarroo!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: