thetillie

I just wanna run, throw it away....

Kategori: Tillie

Its one of those days...

Varför kan inte folk sluta ringa om jobb långt bort för några timmar?
Aldrig, hej, ja vi ligger inom två mil zonen i varberg och vi hkan erbjuda dig 8 timmar om dagen! minst 4 dagar i veckan
Varför aldrig det samtalet?
Jag har inte fören nu gått upp ur sängen. Och jag hade inte tänkt göra det idag. Var på väg och skicka till mitt städ jobb och säga att jag tar det i morgon på grunt av migrän.. Fast jag har inte migrän. Jag har bara svårt att gå ur sängen idag. Och hålla tårarna bort. Inte för att jag är direkt ledsen över något utan bara känner att det är så jävkla jobbigt med att ha det så jävla osäkert.

Its just one of those days...




Så igår, härligt att kunna skratta i två timmar så där. det var länge sedan. Härligt att vi kunde fixa ihop en kväll så, det borde vi göra lite oftare. Se en tjejig tjejfilm, som inte är så himla gullig utan så jävla rolig. Det kändes riktigt härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: