thetillie

Matlagning och letar kurser att plugga

Kategori: Tillie

Så där nu står min absolut första matpaj inne i ugnen. Kyckling och bacon paj blir det.

Försöker samtidigt att komma på vart jag pluggade förra hösten.. För jag kommer ärligt talat inte på vad stället hette!:O JAg har sökt och sökt men hittar inte rätt. Jag tänkte eftersom jag jobbar på stadshotellet och ient vet hundra hur mycket jag får där, så varför inet köra igång igen och plugga lite strö ämnen? Så jag måste veta vad sidan hette. Eftersom det troligen kommer bli distans igen. Eller kanske flex? Men vilket ämne ska man välja? Läsa sig ett nytt språk kanske? Någon inom dator? Företags ekonomi? Fysik, kemi eller natur- eller miljökunskap?
Oh christ. Vad ska det bli av mig? och varför finns det inga kurser inom event eller design?

Vi lär la märka vad som kommer hända med mig snart^^

Kommentarer

  • LIIV - vanlig men unik säger:

    Det finns verkligen många olika kurser att välja mellan, sjukt svårt att veta!

    2011-08-24 | 20:48:18
    Bloggadress: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: