thetillie

Tisdag morgon

Kategori: Jobben!

Fy fan jag vill verkligen inte gå ut idag:O Mår fortfarande piss och hosatar och hostar, har så jäkla ont i huvuet av allt hostande! Orkar fasen inte någonting. Bara att bädda sängen får mig att bli helt slut, Så kanske jag struntar i å bädda den idag med^^ Stads ringde igår och fråga om jag ville jobba idag. klart jag ville, men fick ändå tacka nej då jag mår skit. Ska ändå tvinga iväg mig till städjobbet på en timma idag och sen hem och lägga mig. Men jag tänkte att jag drar dit och städar vid 10-11 idag, så kan jag hämta ut mina astma grejer direkt efter, så behöver jag bara gå ut en gång idag.

ehmmm jag vet att jag hade något speciellt att skriva nu, men jag glömde ärligt talat av vad det va:O

Iaf, efter månader har jag hittat tillbaks till WeHeartIt jag fastnade för den här bilden av någon anleding.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: